|
|
|
|
Ieder programma begint met een shot op het nostalgische aapjesorkest-apparaat en gaat dan van start met een flitsende leader, die zo gemaakt is dat er in de loop der tijd steeds elementen aan toegevoegd kunnen worden.
Peter Jan heet iedereen welkom in de studio vanaf zijn podiumpje met de klassieke late night setting: een bureau met aan de zijkant een of twee stoelen voor de gasten. Op de grond ligt zijn hond Nike die vanwege de reclameregels omgedoopt is tot Mike. Het publiek zit aan tafeltjes of aan de bar, waarachter assistente Caroline Sonneveld.
De eerste gast is altijd de zgn. 'Kritische Kijker', meestal een Bekende Nederlander. Hij of zij neemt na een inleidend gesprek plaats in een aparte nis vanwaaruit de studio kan worden overzien.
Wat daarna volgt kan van alles zijn. Een gesprek, een filmpje, een act op het optreedpodium, een modeshow..... niets is onmogelijk. Dat is ook het aantrekkelijke voor het team dat aan het programma werkt: omdat er iedere werkdag wordt uitgezonden moet de creativiteit optimaal worden aangesproken.
|
|
|
|